Maszyny rolnicze, części rolnicze - AGRO-EKO KIETRZ

AGRO-EKO

SERIA 7 Euro 4

Sukces osiągają te gospodarstwa, które w trakcie całego sezonu są w stanie poradzić sobie z różnego rodzaju pracami przy zachowaniu najniższych nakładów i w zredukowanym czasie wykonywania pracy. Na etapie zmniejszania kosztów prowadzenia działalności liczy się każda złotówka. Właśnie z myślą o spełnieniu tego celu marka DEUTZ- -FAHR opracowała innowacyjne modele Serii 7TTV. Dwa wysoce zaawansowane technologicznie ciągniki oferują moc w zakresie do 246 KM. Nowoczesne modele Serii 7TTV posiadają szereg zalet charakterystycznych dla niemieckich produktów, są nimi między innymi: wysoka jakość, doskonała precyzja wykonania i niezawodność, które w połączeniu z najnowocześniejszymi technologiami zapewniają wydajność i komfort użytkowania w każdych warunkach. Seria 7TTV stanowi połączenie wysoce innowacyjnej, inteligentnej technologii stosowanej w ciągnikach „Made in Germany", oferując wyjątkowo komfortową kabinę MaxiVision 2, intuicyjne przyrządy sterownicze, przeprojektowany podłokietnik, najnowocześniejsze systemy rolnictwa precyzyjnego Agrosky, wysoce-wydajny silnik i układ przeniesienia napędu oraz innowacyjne rozwiązania przedniej osi i hamulców. Wszystko to zapewnia optymalny komfort jazdy i maksymalne bezpieczeństwo. Wydajny układ hydrauliczny zaprojektowano z myślą o współpracy z każdego rodzaju maszynami, dzięki czemu Seria 7TTV to idealna maszyna wielozadaniowa, która może zwiększyć wydajność zarówno profesjonalnych usługodawców prac rolniczych, jak i gospodarstw rolnych – zarówno w pracach polowych jak i w transporcie drogowym.

Silnik

Silniki sześciocylindrowe EURO 4. Wydajnośc napędzana technologią.

Nowa Seria 7 została wyposażona w silnik, który został całkowicie przeprojektowany pod kątem wymagań związanych z ochroną środowiska i redukcją kosztów eksploatacji. Nowa jednostka napędowa DEUTZ 6.1 Stage 4 (Tier4 Final) oferuje minimalny czas reakcji na zmiany obciążenia, zapewnia większy zapas mocy i możliwość wykorzystania wysokiego momentu obrotowego, przy jednoczesnym zmniejszeniu zużycia paliwa i AdBlue o 5% w porównaniu do poprzedniej generacji. Zmieniony układ wydechowy, wyposażono w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz dodatkowo DPF (filtr cząstek stałych) z pasywną regeneracją. W porównaniu do filtrów aktywnych, DPF oferuje trzy zalety: brak wtrysku paliwa w trakcie wypalania, mniejsza temperatura w trakcie pracy i znacznie szybsza regeneracja. Pozwala to zaoszczędzić paliwo i pieniądze, a jednocześnie spełnić wymagania obowiązujących aktualnie norm emisji spalin. Sprawność silnika zapewnia także wentylator Electronic Visco i zmodyfikowany, wysokowydajny kompaktowy układ chłodzenia. Opatentowany układ chłodzenia można całkowicie otworzyć, co znacznie upraszcza jego obsługę i czyszczenie. System wstępnego czyszczenia powietrza na obudowie filtra zapobiega przedostawaniu się większych zanieczyszczeń do filtra, co wydłuża okres eksploatacji bez konieczności czyszczenia filtra. Silnik DEUTZ 6.1 Stage 4 (Tier4 Final) – nowoczesna niemiecka technologia – jest synonimem praktycznej wiedzy i efektywności na najwyższym poziomie, pozwalającej osiągnąć maksymalną wydajność.

Przekładnia

Jedyny klasyczny ciągnik, który może osiągnąć 60 km/h.

Maksymalna wydajność jest wynikiem sprawnego przenoszenia napędu i dokładnego doboru prędkości roboczych. Nowa Seria 7TTV jest wyposażona w sterowaną elektronicznie, bezstopniową przekładnię TTV. Jest to wytrzymała, sprawdzona, przetestowana konstrukcja. Nowe oprogramowanie dodatkowo zwiększa jej walory użytkowe. DEUTZ-FAHR jest jedynym producentem, który oferuje ciągnik z prędkością maksymalną 60 km/h o klasycznej konstrukcji. Prędkości maksymalne 40 km/h, 50 km/h lub 60 km/h osiągane są przy obniżonej prędkości obrotowej silnika, co jest niezwykle ważne, jeśli chodzi o redukcję zużycia paliwa. Zakres prędkości jazdy wynosi od 0,2 km/h do 60 km/h. W przypadku prac polowych, układ przeniesienia napędu TTV działa z najwyższą wydajnością przy wszystkich prędkościach. Niezwykle komfortowa przekładnia TTV jest wysoce wydajna, ze względu na wykorzystanie czterech przekładni mechanicznych (planetarnych), zmienianych automatycznie. Zarządzanie silnikiem i przekładnią jest w pełni zintegrowane. W celu zoptymalizowania pracy operatora, możliwe jest zapisanie aż czterech prędkości tempomatów. Funkcja Stretch Control zwiększa bezpieczeństwo jazdy z przyczepami w górzystym terenie. Każdy szczegół przekładni TTV został zaprojektowany tak, aby zmaksymalizować wydajność Serii 7.

Sterowanie

Najwyższa dokładność na wyciągnięcie ręki.

Nowy projekt podłokietnika sprawia, że obsługa modeli Serii 7TTV stała się jeszcze łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Wszystkie najczęściej obsługiwane funkcje mogą być zautomatyzowane. Wystarczy wybrać potrzebne podstawowe ustawienia i aktywować je w dowolnym czasie za pomocą ekranu dotykowego. Nowy, ergonomiczny joystick na podłokietniku steruje głównymi funkcjami ciągnika, od prędkości i kierunku jazdy oraz wyboru tempomatu po sekwencje operacji ComfortTip oraz przedni i tylny podnośnik. Sterowanie jest wysoce intuicyjne, nie wymaga odrywania ręki od joysticka. Ciągnik błyskawicznie reaguje na zmianę ustawień. Wszystkie przyrządy sterownicze oznaczono kolorami i logicznie rozmieszczono w kabinie w zależności od częstotliwości ich wykorzystania. Operator przez cały czas ma pełną kontrolę nad ciągnikiem DEUTZ-FAHR nowej Serii 7TTV i może pracować przez bardzo długi czas z wysoką wydajnością.

Podnośniki

Podnieś swoją produktywność.

Nowa Seria 7TTV wprowadza do segmentu technologię obsługi osprzętu, która wcześniej była dostępna tylko w klasach ciągników o wyższej mocy. Tylny osprzęt obsługuje pięć obwodów układu hydraulicznego, natomiast przedni osprzęt - dwa. Czymś, co wyróżnia nowe modele Serii 7TTV jest to, że wszystkie obwody są sterowane proporcjonalnie. Nowy układ hydrauliczny Serii 7TTV pozwala na wyposażenie w przedni podnośnik ze sterowaniem położeniem. Do tej pory tak zaawansowana technologia była dostępna tylko w Serii 9TTV. Udźwig przedniego podnośnika wynosi 5480 kg i jest to imponujący wynik. Dodatkowo, przedni podnośnik umieszczono blisko ciągnika, dzięki nowej konstrukcji zintegrowanych ramion, co znacznie zwiększyło jego udźwig i ograniczyło gabaryty. Tuż obok przedniego podnośnika umieszczono także dodatkowe gniazdo ISOBUS. W wersji standardowej dostępna jest pompa hydrauliczna o zmiennej wydajności 120 l/min, natomiast opcjonalnie możliwe jest wyposażenie w pompę o zmiennej wydajności 160 l/min. W standardzie oferowany jest układ wykrywania obciążenia LoadSensing. Oddzielna pompa zasila układ kierowniczy, tak więc układ hydrauliczny działa niezależnie. Udźwig tylnego podnośnika wynosi 10000 kg. Przy trzech prędkościach WOM (540 ECO/1000/1000 ECO) z tyłu i 1000 lub 1000ECO z przodu, wszystkie prace mogą być wykonywane bardzo sprawnie. Dzięki niższej prędkości obrotowej silnika w prędkościach ECO, ciągnik oferuje najwyższą wydajność prac przy zredukowanym zużyciu paliwa. Wszystkie funkcje układu hydraulicznego i WOM można łatwo ustawić i zmieniać za pomocą przełączników lub monitora w kabinie.

Osie i hamulce

Zero kompromisu pomiędzy bezpieczeństwem i komfortem jazdy.

Nowa wzmocniona przednia oś i układ hamulcowy Serii 7TTV są unikalne w tej klasie ciągników. Inteligentny, adaptacyjny system amortyzacji zapewnia nowej Serii 7TTV maksymalną stabilność - zarówno podczas holowania ciężkich ładunków, jak i jazdy pod dużym obciążeniem. Innowacyjny system Anti Dive stabilizuje ciągnik podczas wszystkich przejazdów transportowych i zwiększa bezpieczeństwo jazdy. Aby zapewnić lepsze prowadzenie na nierównym podłożu, amortyzatory zostały zamontowane z przodu osi. Seria 7TTV to jedyne klasyczne ciągniki, które są wyposażone w wysokowydajne suche hamulce tarczowe na przedniej osi. Dodatkowo, wspomagany układ hamulcowy zapewnia maksymalną skuteczność hamowania przy minimalnym nacisku na pedał hamulca. Żaden inny klasyczny ciągnik nie oferuje wzmocnionej przedniej osi, suchych hamulców tarczowych i układu hamulcowego ze wspomaganiem oraz tak wysokiego poziomu bezpieczeństwa, szczególnie przy dużych prędkościach. Maksymalna dopuszczalna masa w wersji 40 km/h wynosi 14500 kg. W rezultacie, nawet ciężki, wielkogabarytowy osprzęt można obsługiwać w łatwy sposób.

Kabina

MAXIVISION I MAXIVISION 2. Wszystko dla najwyższego komfortu.

Unikalność nowoczesnej kabiny MaxiVision 2, zobaczyć można zarówno z zewnątrz jak i po zajęciu miejsca w jej wnętrzu. W zakresie prostoty obsługi i ergonomii, w nowych modelach Serii 7TTV zadbano o każdy szczegół, wykorzystując najnowsze rozwiązania i technologie. Nowy panel wskaźników InfoCenter wyposażono w 5-calowykolorowy ekran, dostarczający dane na temat parametrów pracy ciągnika. Także w tym zakresie zadbano o maksymalną wygodę oraz czytelny i szybki przekaz informacji. Aby umożliwić precyzyjne i maksymalnie wydajne wykonywanie prac w każdych warunkach, ciągnik może być wyposażony w opcjonalny pakiet reflektorów LED oferujący strumień światła o mocy 40000 lumenów z czterech reflektorów roboczych. Zadbano także o doskonałe wyciszenie wnętrza kabiny. Zredukowano hałas dobiegający z komory silnika, zniwelowano drgania i zapewniono optymalną izolację termiczną. Kabina i przedział silnika nie są połączone. Nowa maska nawiązuje do najnowszej, awangardowej stylistyki nowych modeli ciągników marki DEUTZ-FAHR. Kompaktowa konstrukcja pokrywy silnika zapewnia jednocześnie doskonałą widoczność na przestrzeń przed ciągnikiem. Operator ma także optymalny podgląd na maszynę za ciągnikiem, ponieważ kabinę odsunięto do tyłu. Ciągniki Serii 7TTV posiadają szereg funkcji, które redukują zmęczenie operatora. Do nich zaliczyć trzeba przytulne wnętrze utrzymane w jasnych kolorach, duże okna i szyberdach, oferowany teraz w trzech wersjach: otwierana zielona pokrywa, szklany szyberdach ze szkłem o 84% Dach kabiny w trzech różnych konfiguracjach. absorpcji promieniowania UV oraz wersja z dodatkową strukturą FOPS gwarantującą pełne bezpieczeństwo operatora nawet w trakcie prac wykonywanych z ładowaczem czołowym. Układ klimatyzacji - także w wersji z automatycznym sterowaniem - jest wyjątkowo cichy, a jednocześnie największa liczba regulowanych dysz nawiewów w tej klasie ciągników gwarantuje równomierne rozprowadzanie powietrza, niedostępne w innych oferowanych obecnie modelach ciągników. Każdy detal kabiny MaxiVision 2 zaprojektowano tak, aby pomóc w wykonywaniu wielogodzinnych prac, zredukować stres operatora i tym samym osiągnąć maksymalną wydajność i skuteczność działania we wszystkich zadaniach.

Biuro:

Piotr Mazurek
Dyrektor handlowy

tel. kom. +48 606 991 127
p.mazurek@agro-eko.com.pl

Przedstawiciele handlowi:

Sławomir Fałat (woj. dolnośląskie i opolskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 602 684 517
s.falat@agro-eko.com.pl

Łukasz Dembski (woj. opolskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 883 310 000
l.dembski@agro-eko.com.pl

Mariusz Janczak (woj. opolskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 606 117 917
m.janczak@agro-eko.com.pl

Wacław Barański (woj. śląskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 608 501 521
w.baranski@agro-eko.com.pl

Damian Małoszewski (oddział Żerkowice)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 608 502 426
d.maloszewski@agro-eko.com.pl

Roland Szulc (oddział Sieraków)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 795 525 373
r.szulc@agro-eko.com.pl

W przypadku zapytań o cenę maszyny prosimy o dokładnie uzupełnienie formularza wpisując w treści wiadomości model maszyny, a także interesujące wyposażenie dodatkowe. W celu szybszego nawiązania kontaktu prosimy w treści wiadomości wpisać nr telefonu kontaktowego.