Maszyny rolnicze, części rolnicze - AGRO-EKO KIETRZ

AGRO-EKO

SERIA 6 TTV

Modele TTV serii 6 to najbardziej zaawansowana technologia opracowana przez firmę DEUTZ-FAHR w ciągniku łączącym w sobie doskonałe osiągi z najniższymi poziomami zużycia paliwa i niedoścignioną wygodą pracy operatora. Innowacyjne silniki marki Deutz z technologią SCR są jeszcze mocniejsze, wydajniejsze i bardziej ekologiczne niż kiedykolwiek wcześniej i tworzą perfekcyjne połączenie z wypróbowaną i przetestowaną przekładnią bezstopniową ZF. Studio Giugiaro Design nadało modelom TTV serii 6 niepowtarzalny styl o futurystycznych formach błotników, eleganckiej pokrywie silnika i kabinie oferującej niedoścignione poziomy wyposażenia i wykończenia wnętrza.

Silnik

Mocny, czysty i niepokonany silnik.

Silniki modeli TTV serii 6 oferują wiele zaawansowanych technologicznie rozwiązań, które maksymalizują osiągi i minimalizują określone poziomy zużycia paliwa i emisji. Oferowane w konfiguracjach cztero- i sześciocylindrowych (z czterema zaworami na cylinder) silniki marki Deutz posiadają układ dolotowy powietrza z doładowaniem i chłodnicą międzystopniową oraz zawór przepustnicy do spalin. Dzięki integralnemu elektronicznemu układowi sterującemu układem wtryskowym DCR (Deutz Common Rail) oraz układem obróbki spalin SCR (Selective Catalytic Reduction) ciągniki Agrotron serii TTV spełniają wymagania normy Tier 4i. Wykorzystując katalizator SCR, który wydajnie redukuje emisje bez potrzeby recyrkulacji spalin, silniki te zużywają do 10% mniej paliwa niż poprzednie wersje bez układu SCR o podobnych poziomach mocy. Układ wtryskowy DCR wykorzystuje dwie pompy wtryskowe smarowane olejem silnikowym oraz specjalną komorę spalania w celu dostarczania wysokich i stałych osiągów nawet podczas wykonywania najtrudniejszych zadań, natomiast ciśnienie wtrysku do 1600 barów zapewnia doskonałe reakcje i spory zapas momentu obrotowego nawet przy niskich prędkościach obrotowych silnika. Elektroniczny sterownik silnika eliminuje straty paliwa poprzez dostarczanie wyłącznie mocy wymaganej do wykonywanej pracy. Innowacyjne silniki serii 6 dostarczają nadzwyczajne osiągi przy małym wpływie na środowisko w zastosowaniach od orki po transport drogowy i od ogólnych zadań w gospodarstwie po prace z przednim i tylnym narzędziem.

Przekładnia

Moc nie znaczy nic bez przekładni mogącej wykonać zadanie.

Przekładnia TTV łączy w sobie wydajność konwencjonalnej przekładni mechanicznej z wygodą i płynnością pracy przekładni hydrostatycznej. Dzięki temu operator może korzystać z wydajnego i niezawodnego rozwiązania, które umożliwia ciągłą zmianę biegów w celu optymalnego wykorzystania mocy silnika bez żadnego wysiłku i utraty cennej mocy. Teraz praca może być jeszcze prostsza i bardziej wydajna. Ciągniki te są wyposażone w przekładnię bezstopniową TTV działającą według zasady stałego rozdzielania mocy, dzieląc moc wytwarzaną przez silnik na dwa komponenty: większość mocy jest przenoszona mechanicznie za pośrednictwem planetarnej przekładni redukcyjnej i mokrych sprzęgieł tarczowych, natomiast pozostały procent mocy układ przenosi hydraulicznie poprzez pompę z czujnikiem obciążenia w rozwiązaniu pozwalającym na ustawienie prędkości komponentu mechanicznego zgodnie z potrzebami. Prędkość silnika można zwiększać wydatkiem pompy hydraulicznej. Dzieje się to w sposób płynny, bez żadnych nagłych skoków czy szarpnięć towarzyszących zazwyczaj zmianie biegów w przekładni konwencjonalnej. Mechaniczne i hydrauliczne podzespoły przenoszące moc zostały połączone na wyjściu przekładni za pomocą planetarnej przekładni zespolonej. Przekładnia TTV serii 6 oferuje operatorowi wybór trzech trybów pracy: tryb ręczny, WOM i auto. W trybie ręcznym prędkość obrotowa silnika oraz pojazd są sterowane bezpośrednio przez pedał przyspieszenia i joystick wielofunkcyjny. W trym trybie modele z przekładnią TTV jeżdżą jak ciągniki z przekładnią mechaniczną, ale płynność zmiany przełożeń jest porównywalna z przekładniami CVT, oferując jednocześnie operatorowi nieskończony wybór przełożeń. W trybie WOM prędkość obrotowa WOM jest utrzymywana na stałym poziomie niezależnie od prędkości ciągnika (którą kierowca może stale zmieniać). Funkcja ta pokonuje podstawowe ograniczenie konwencjonalnych przekładni mechanicznych, przy zastosowaniu których nie można utrzymać stałego momentu obrotowego WOM w warunkach zmiennej prędkości silnika bez zmiany biegu. W trybie automatycznym elektroniczna jednostka sterowania reguluje przełożenie przekładni i prędkość obrotową silnika w odniesieniu do obciążenia, w celu utrzymania stałej prędkości pojazdu. Uzupełnieniem układu przekładni jest dedykowana elektrohydrauliczna przekładnia nawrotna pozwalająca na zmianę kierunku jazdy nawet pod obciążeniem.

WOM

WOM ustanawiający nowy standard uniwersalności.

Najwyższej klasy uniwersalność to cecha odróżniające modele Agrotron TTV serii 6. Dzięki czterem prędkościom pracy oferowanym przez WOM tylny (540/540ECO/1000/1000ECO) oraz opcjonalnemu zsynchronizowanemu WOM ciągniki te są naprawdę kompatybilne z każdym narzędziem. Wszystkie tryby są wybierane i załączane elektrohydraulicznie z funkcją automatycznego wykrywania obciążenia, co zapewnia, że podłączone narzędzie jest zawsze uruchamiane progresywnie i płynnie. Obsługa WOM jest prosta i racjonalna dzięki elektrohydraulicznym elementom sterującym i ekranowi LCD ze wskazaniem rzeczywistej prędkości WOM, co pozwala operatorowi na pracę z dowolnym narzędziem zawsze w idealnych warunkach. W standardzie ciągniki są wyposażone w przyciski zdalnego sterowania WOM na błotnikach tylnych, natomiast podnośnik przedni o prędkości obrotowej WOM 1000 obr./min (dostępny również w wariancie ECO) jest oferowany jako wyposażenie dodatkowe.

Układ hydrauliczny

Wysoce zautomatyzowany i nadzwyczajnie wydajny układ hydrauliczny.

Konfiguracja podstawowa składa się z pompy wykrywającej obciążenie o wydatku 120 l/min (lub opcjonalnie 160 l/min) oraz czterech sterowanych elektrohydraulicznie rozdzielaczy dwufunkcyjnych w standardzie (lub opcjonalnie do siedmiu), natomiast dwa dodatkowe rozdzielacze dwufunkcyjne mogą zostać zamontowane opcjonalnie z przodu ciągnika. Wszystkie rozdzielacze mogą w razie potrzeby zostać zablokowane lub przełączone na tryb jednofunkcyjny, nawet podczas użytkowania podnośnika w trybie „float”. Elektroniczny podnośnik tylny posiada udźwig maksymalny wynoszący 6000 kg (który może zostać zwiększony do 9200 kg za pomocą dodatkowych hydraulicznych elementów wspierających) i jest wyposażony w układ sterowania EHR, który poza sterowaniem zagłębieniem i położeniem w trybie mieszanym i unoszenia, może również współpracować z opcjonalnym układem radaru umożliwiając kontrolowanie poślizgu. Maksymalna wartość poślizgu jest ustawiana przez specjalny potencjometr. Inne funkcje zintegrowane standardowo w systemie EHR to szybkie zagłębianie w podłożu, tłumienie drgań zamocowanych narzędzi, blokada podnośnika w ustawionym położeniu, ogranicznik wysokości podnośnika oraz sterowanie prędkością opadania. Parametry pracy podnośnika tylnego są regulowane przez elementy sterowania na konsoli poprzecznej i wyświetlone na wyświetlaczu cyfrowym tablicy przyrządów lub interfejsie iMonitor-2. Opcjonalny podnośnik przedni, o udźwigu maksymalnie 3800 kg, oraz WOM pracującym z prędkością 1000 obr./min (lub alternatywnie 1000 ECO) jest również dostępny.

Hamulce

Bezpieczeństwa nigdy za wiele.

W celu zapewnienia maksymalnej produktywności, pewnej przyczepności oraz bezpiecznych manewrów podczas jazdy drogami elektroniczna jednostka sterowania załącza lub wyłącza napęd na cztery koła oraz blokady mechanizmu różnicowego w zależności od prędkości jazdy i kąta skrętu. Hydrostatyczny układ kierowniczy jest zasilany dedykowaną niezależną pompą w celu zapewnienia całkowitej kontroli nad maszyną oraz płynnego i bezwysiłkowego prowadzenie we wszystkich warunkach, nawet gdy inne narzędzia są wykorzystywane jednocześnie a silnik pracuje na obrotach biegu jałowego. Przy uruchomionym silniku oraz przekładni pracującej w trybie Auto lub WOM, dostępna jest również funkcja Power Zero (aktywnego zatrzymania). Po jej aktywowaniu przekładnia utrzymuje ciągnik w bezruchu bez potrzeby stosowania hamulca ręcznego, niezależnie od stopnia nachylenia terenu i obciążenia, podczas gdy silnik pracuje na biegu jałowym. Bezpiecznego hamowania nigdy za wiele, więc seria ciągników 6 jest również wyposażona w innowacyjny układ Power Brake, który minimalizuje siłę nacisku na pedał wymaganą do hamowania oraz utrzymuje stałe ciśnienie w obwodzie hydraulicznym hamulca w celu zapewnienia natychmiastowej, silnej i perfekcyjnie dostosowanej reakcji. Układ ten obejmuje również dodatkowy akumulator awaryjny, który pozwala na nawet 10-krotne hamowanie ze wspomaganiem przy wyłączonym silniku. A sterowany elektronicznie układ EPB (Electronic Park Brake) zapewnia najwyższej klasy bezpieczeństwo nawet podczas zatrzymywania pojazdu na pochyłym terenie.

Kabina

Przyjazne użytkownikowi elementy sterowania oraz niezrównana przyjemność prowadzenia.

Modele TTV serii 6 są wyposażone w kabinę typu Maxi Vision Cab, oferującą nadzwyczajnie zaawansowane rozwiązania technologiczne połączone z najwyższej klasy komfortem. Dzięki sterowanemu elektronicznie automatycznemu układowi klimatyzacji i fotelom z samopoziomującym zawieszeniem pneumatycznym (lub opcjonalnie zawieszeniem aktywnym) kabina oferuje perfekcyjne środowiska pracy w doskonałym komforcie. Wszystkie elementy sterujące światłami roboczymi i drogowymi są rozmieszczone na najnowszym panelu, a ergonomia została zoptymalizowania przez racjonalne i przejrzyste rozmieszczenie przyrządów oraz czytelne informacje dotyczące wszystkich parametrów pracy. Wszystkie dźwignie i przyciski są racjonalnie pogrupowane i rozmieszczone zgodnie z częstotliwością użytkowania, a elementy sterowania są kodowane kolorystycznie, w celu umożliwienia ich natychmiastowej identyfikacji: każdy z kolorów odpowiada konkretnemu działaniu, co pozwala operatowi szybko i instynktownie zapamiętać i zastosować właściwy przycisk. Wszystkie parametry pracy ciągników Agrotron TTV serii 6 są stale monitorowane przez trzy różne urządzenia multimedialne: wyświetlacz roboczy (zamocowany na słupku A), który wyświetla stan wszystkich funkcji maszyny; wyświetlacz Infocenter (na tablicy przyrządów), zapewniający informacje o stanie układu i urządzeń; oraz wyświetlacz iMonitor-2, innowacyjny interfejs multimedialny kompatybilny z magistralą ISOBUS, który zarządza konfiguracją wszystkich parametrów pracy. Stworzony z myślą o umożliwieniu całkowitej kontroli nad wieloma różnymi dostępnymi funkcjami iMonitor-2 pozwala operatorowi na interakcję z maszyną poprzez dotyk ekranu luz z poziomu panelu sterowania na najnowszej konsoli poprzecznej. 12-calowy ekran jest zamontowany na podłokietniku poprzecznym, natomiast cały układ jest zintegrowany z fotelem kierowcy. Wyświetlacz roboczy pozwala kierowcy na sterowanie dowolnym narzędziem kompatybilnym z tym nowym standardem przez specjalne złącze ISOBUS. A w celu dalszego zwiększenia produktywności wyświetlacz roboczy może zostać uzupełniony układem nawigacji satelitarnej Agrosky GNSS, który został stworzony w oparciu o konwencjonalny system GPS i w swojej najbardziej zaawansowanej wersji obejmuje funkcję automatycznego naprowadzania.

Biuro:

Piotr Mazurek
Dyrektor handlowy

tel. kom. +48 606 991 127
p.mazurek@agro-eko.com.pl

Dariusz Kamiński
Kierownik sprzedaży i marketingu

tel. kom. +48 662 051 667
d.kaminski@agro-eko.com.pl

Przedstawiciele handlowi:

Sławomir Fałat (woj. dolnośląskie i opolskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 602 684 517
s.falat@agro-eko.com.pl

Łukasz Dembski (woj. opolskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 883 310 000
l.dembski@agro-eko.com.pl

Mariusz Janczak (woj. opolskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 606 117 917
m.janczak@agro-eko.com.pl

Wacław Barański (woj. śląskie)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 608 501 521
w.baranski@agro-eko.com.pl

Damian Małoszewski (oddział Żerkowice)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 608 502 426
d.maloszewski@agro-eko.com.pl

Roland Szulc (oddział Sieraków)
Przedstawiciel handlowy

tel. kom. +48 795 525 373
r.szulc@agro-eko.com.pl

W przypadku zapytań o cenę maszyny prosimy o dokładnie uzupełnienie formularza wpisując w treści wiadomości model maszyny, a także interesujące wyposażenie dodatkowe. W celu szybszego nawiązania kontaktu prosimy w treści wiadomości wpisać nr telefonu kontaktowego.