AGRO-EKO

maszyny

Deutz Fahr - Seria 9

Nowa Era Wydajności

Nowe modele DEUTZ-FAHR Serii 9 to kwintesencja najbardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w ciągnikach z silnikami wysokiej mocy. Seria 9 to kamień milowy w zakresie osiągów, wydajności, efektywności i komfortu użytkowania. Zaawansowanie techniczne modeli Serii 9 jest najbardziej widoczne w najtrudniejszych pracach polowych, zarówno z wykorzystaniem WOM, jak i w trakcie manewrowania. Charakterystyczny styl stworzony we współpracy biurem projektowym Giugiaro Design charakteryzują zdecydowane linie maski silnika oraz najwyższy w tej klasie poziom ergonomii.

Modele Serii 9 napędzane są 6-cylindrowymi silnikami DEUTZ TTCD 7.8 L6 z czterema zaworami na cylinder, sterowanym elektronicznie układem wtryskowym DCR (DEUTZ CommonRail), dwoma turbosprężarkami oraz Intercoolerem. Sterowany elektronicznie układ chłodzenia silnika działa skuteczniej niż kiedykolwiek dotąd, co przekłada się na wyższą wydajność jednostki napędowej, przy niższym zużyciu paliwa. Zastosowanie zbiorników paliwa i płynu AdBlue o dużej pojemności (odpowiednio 600 i 60 litrów), sprawia, że modele Serii 9 sprostają nawet najdłuższym i najcięższym pracom. Seria 9 wykorzystuje system oczyszczania spalin z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. Ten niezwykle zaawansowany technologicznie układ zapewnia ochronę środowiska naturalnego oraz pełną zgodność z z najnowszymi normami emisji spalin Tier 4.

DCR

Wysokociśnieniowy układ wtryskowy z szyną paliwową Common Rail firmy Deutz z dwoma smarowanymi olejem pompami wtryskowymi zintegrowanymi z blokiem silnika oraz innowacyjną konstrukcją komory spalania umożliwia uzyskiwanie nadzwyczajnej mocy i momentu obrotowego w szerokim zakresie prędkości obrotowej silnika.

ASM

Ten układ elektroniczny automatycznie włącza i wyłącza napęd osi przedniej oraz blokadę mechanizmu różnicowego, uwzględniając kąt skrętu i prędkość jazdy.

POWER BRAKES

System zapewnia efektywną i niezwłoczną odpowiedź układu hamulcowego we wszystkich warunkach z zachowaniem minimalnego nacisku na pedał poprzez utrzymywanie stałej wartości ciśnienia w odnośnym układzie hydraulicznym.

Over Speed

Zoptymalizowane wykorzystanie krzywej momentu obrotowego, obniżenie zużycia paliwa, zwiększenie poziomu komfortu operatora dzięki utrzymaniu niższej prędkości obrotowej silnika i wykorzystywaniu przełożeń oferujących moment obrotowy zbliżony do maksymalnego.

GOLDEN TRACTOR FOR THE DESIGN 2015

9340 TTV DEUTZ-FAHR został nagrodzony ważnym wyróżnieniem "Golden Tractor for the Design" 2015 za gamę ciągników DEUTZ-FAHR z segmentu maszyn o dużej mocy.