AGRO-EKO

Aktualności

DEUTZ-FAHR Seria 11. Tak dobra, że nazwaliśmy ją podwójnym numerem 1

Informacja prasowa:

DEUTZ-FAHR prezentuje nową linię modeli o klasycznej konstrukcji, wyposażonych w silnik o mocy nawet 440KM oraz przekładnię bezstopniową TTV. Tak nowoczesne maszyny powstały w wyniku zaawansowanych badań, prac projektowych oraz konsultacji prowadzonych w ramach projektu „440HP”.

Design, powstały w efekcie współpracy z biurem projektowym Giugiaro Design charakteryzuje wyjątkowość i jedyny w swoim rodzaju charakter. W rezultacie opracowano wyjątkowy, wyrazisty charakter nowej serii modeli DEUTZ-FAHR.

Seria 11 to projekt, którego celem jest zmiana koncepcji ciągników dużej mocy DEUTZ-FAHR. Marka nawiązała współpracę z firmą MTU, dostawcą silnika 6R 1300 o pojemności 12,8 litra (model 440 KM) i momencie obrotowym 1800 Nm przy 1900 obr./min. Jednostka ta utrzymuje najwyższe parametry eksploatacyjne przy ograniczonym zużyciu paliwa. Silnik osadzono na specjalnej ramie obejmującej przekładnię i oś przednią, co gwarantuje modułowość konstrukcji i doskonałe absorbowanie naprężeń skręcających. Wszystkie modele spełniają normę emisji spalin Tier 4.

Bezstopniowa przekładnia ZF Terramatic TMG 45 stanowi kamień milowy w zakresie ekonomii eksploatacji w pracach polowych i transporcie drogowym, a także umożliwia osiągnięcie maksymalnej prędkości jazdy 50 lub 60 km/h przy 1700 obr./min. Innowacyjny układ hamulcowy z systemem ABS zapewnia najwyższe bezpieczeństwo użytkowania.

Mimo potężnych gabarytów, wszystkie modele serii 11 z ogumieniem o rozmiarze 650/65R38 oferują ograniczony promień zawracania. Do pracy z osprzętem wymagającym dużej siły uciągu, modele Serii 11 mogą zostać wyposażone w ogumienie o rozmiarze IF900/65R46 – nowy model Michelin AxioBib RCI 50, największe ogumienie rolnicze na rynku.

Układ hydrauliczny wyposażono w pompę Load-Sensing o wydajności 300 l/min przy ciśnieniu 200 barów i nawet 8 rozdzielaczy sterowanych elektronicznie i dysponujących możliwością regulacji czasu i ilości podawanego oleju. Zbiornik oleju hydraulicznego jest niezależny od zbiornika przekładni i zabezpiecza układ napędowy przed zanieczyszczeniami. Innowacyjna funkcja Energy-Saving optymalizuje ogólną sprawność maszyny, odłączając drugą pompę hydrauliczną, jeżeli praca pierwszej zaspokaja zapotrzebowanie na olej. Warto podkreślić, że maksymalny udźwig na końcach ramion tylnego podnośnika to 12.000 kg.

Aby zagwarantować najlepszą charakterystykę w pracach polowych i transporcie drogowym, modele Serii 11 wyposażono w nowe, niezależne zawieszenie osi przedniej oraz czteropunktowe, hydrauliczne zawieszenie kabiny o całkowicie nowej konstrukcji. To gwarancja komfortu i ergonomii. Nowy poziom komfortu osiągnięto też dzięki zastosowaniu błotników o konstrukcji niezależnej od kabiny, co dodatkowo zwiększa komfort i obniża hałas we wnętrzu.

Modele Serii 11 będą dostępne przed końcem roku 2015 w trzech wersjach: o mocy 360KM, 400KM i 440KM. Nowa era wysokich mocy w marce Deutz-Fahr nadchodzi!



data dodania: 11/11/2013

powrót